Переходимо до читання речень і невеликих текстів, в які треба вставити малюнки.
А як дізнатись, який малюнок вставити? Треба прочитати, про що йде мова.
Подаємо невеликі тексти за близькою дітям тематикою, зміст яких має певне виховне і пізнавальне навантаження і зрозумілий дітям.
Слова поділені на склади за методом Миколи Зайцева та відрізняються кольором, як це зроблено на картках Домана.
Такий підхід полегшує читання. А що дається легко, те подобається.
Звертаючись час від часу до вправи, діти перечитуватимуть тексти, запам’ятовуватимуть і впізнаватимуть слова, добиваючись вдосконалення техніки читання.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту Самоучка
Пропонуємо вправу маленьким дітям як матеріал для читання.
Її можуть використати вчителі на уроках читання, навчання грамоти, а також батьки, що вчать дітей читати, репетитори, вихователі.
Багаторазове перечитування тексту сприяє запам’ятовуванню складів, цілих слів.
В результаті малюки швидше навчаться читати словами. Цікаве завдання спонукає малят до читання, викликає інтерес до читання.