Дбаючи про засвоєння учнями певного обсягу знань з того чи іншого предмета, початкова школа забезпечує і інтелектуальний розвиток особистості. Ми тренуємо пам’ять дитини, розвиваємо увагу і уважність, асоціативне, логічне, образне мислення та уяву.
«Азбука у віршах» містить вірші до кожної букви алфавіту з двома варіантами завдань до них. В першому варіанті діти шукають задані букви в кожному вірші, клацаючи на них мишкою. Знайдена буква при цьому набуває яскраво червоного кольору. На лічильнику, який тримають птахи, кожного разу бачать, скільки ще букв треба знайти.
В завданнях другого варіанту використовуються елементи ейдетики. Ейдетика – ігрова методика запам’ятовування інформації, тобто запам’ятання з допомогою образів. У нашій вправі кінцевим результатом запам’ятовування є слова вірша, образами цих слів – малюнки, умовні позначення назв предметів, дій, ознак, звуків з допомогою прямих та хвилястих ліній та інших знаків, як це подається в букварях.
Дитина має почути вірш або прочитати сама, якщо може. Потім, клацаючи на словах вірша, спостерігати за образами слів, в які ці слова перетворюються. Далі, дивлячись на малюнки і умовні позначення, розказати напам’ять вірш. Якщо весь вірш відтворити не вдається, можна таким чином вивчати напам’ять кожен рядок окремо. Клацаючи на малюнках і умовних позначеннях, перетворюємо їх знову у слова вірша.
Слова у віршах розбиті кольором на складові частини, як це рекомендує методика Миколи Зайцева чи за зразком карток Глена Домана, що використовуються методикою раннього розвитку дитини.
Реклама:
>
Цю вправу можна використовувати на сайті в режимі онлайн або придбати на диску: Купити Диск
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту Самоучка
Допомогти батькам, вихователям, вчителям перших класів у навчанні дітей грамоти. Щоб дитина запам’ятала, який звук позначає буква, їй треба якомога частіше зустрічатись з буквами. Для цього використовуються вправи збірки «Навчання грамоти».Але дуже часто малюки просять щось нове. Азбука у віршах стане в пригоді як дітям, що вивчають букви, так і тим, що вчаться читати.
Працюючи за вправою від першої букви до останньої, діти зустрічаються час від часу з умовними позначеннями назв предметів, ознак і дій предметів та прийменників, за якими потім складатимуть словосполучення, речення, виконуючи завдання букварика в першому класі. Також в першому класі вже не новими будуть для них і умовні позначення голосних, приголосних (твердих і м’яких) звуків, тобто, звуко-буквений аналіз слів, тому що деякі слова вірша подані у вигляді звукової схеми.
Одержать інформацію про те, що слово може складатись з трьох, двох чи навіть однієї букви. Це – прийменники та інші службові слова, що позначаються вигнутою вниз дужкою. Діти можуть називати звуки в словах, які представлені звуковими схемами, рахувати їх, запам’ятовувати позначення та виконувати інші завдання дорослих.