В процесі вивчення основ інформатики учні початкових класів стикаються з великою кількістю нових термінів, визначень, правил. В третьому класі повторюються теми, з якими учні знайомились в другому класі, та додається новий матеріал на розширення та поглиблення знань. Так, наприклад, якщо в другому класі учні вивчали види повідомлень за способом сприйняття (нюхові, слухові, зорові, смакові, дотикові), то в третьому класі добавляються види повідомлень за способом подання їх (графічні, текстові, звукові, умовні сигнали і жести…). Для повторення, закріплення та чіткого розмежування понять створена вправа «Загальні назви». Учні вчаться відносити поняття до певної категорії, добирати загальну назву до перелічуваних назв, повторюють складові таких понять як пристрої введення і виведення, види меню, елементи вікна, типи пам’яті та інше. На першій сторінці вправи дається матеріал для повторення та відновлення в пам’яті дитини того матеріалу, який учні вивчали, а на другій сторінці вони мають самостійно дібрати загальні назви до перелічуваних понять, щоб скласти картинку – ілюстрацію до казки. Найкращий результат – складена картинка і 0 помилок. Треба відмітити, що, помилившись, діти без спонукання виконують вправу ще раз, щоб помилки виправити, домагаючись таким чином відмінного результату.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Допомогти учням початкових класів пригадати і повторити терміни, поняття і назви, з якими вони стикалися на уроках інформатики. Виховувати бажання добиватись відмінного результату у навчанні, заохочувати учнів здобувати знання.