Всі батьки хочуть, щоб їх діти добре вчилися в школі.
А успіх багато в чому залежить від того, як складеться навчання в першому класі, наскільки посильними для першокласника виявляться завдання на першому етапі навчання.
Простіше кажучи: одна із складових успіху - вдалий старт!
Дитина буде впевненіше почуватися на уроках, якщо серед безлічі нових значків (цифр, букв, різних умовних позначень) зустріне знайомі, а то і зуміє прочитати слово, написати букву, полічити предмети, виконати додавання і віднімання чисел в межах 10.
Не секрет, що у наш час багатьом дітям більше подобаються комп'ютерні ігри, ніж пізнання азів наук.
Враховуючи це, ми створили інтерактивні комп'ютерні ігрові вправи, прагнучи сумістити приємне з корисним, бажаючи перемкнути малюків з "стрілялок" з їх метою " вбити", "замочити", "позбавити життя" на реалізацію здібностей і можливостей дитини в творчих цілях.
Потрібно відмітити, що в інтернеті ще, на наш погляд, дуже мало розвиваючого матеріалу.
А матеріалу, що дає практичні навички дошкільникам і першокласникам (уміння читати, додавати, писати) - ще менше.
Ці ігрові вправи створені вчителем вищої категорії із званням вчитель-методист, у якого за багато років роботи в початкових класах загальноосвітньої школи зібралося багато прийомів, способів роз'яснення навчального матеріалу, секретів запам'ятовування, тренувальних і ігрових вправ, направлених на формування обчислювальних навиків, запам'ятовування табличок, правил правопису і т.д.
Варто сказати, що ці вправи не розрізнені, як це найчастіше зустрічається, а тематичні, тобто, направлені на засвоєння конкретної теми:
- Послідовність чисел під час рахунку
- Склад чисел в межах десяти
- Засвоєння способів додавання чисел в межах двадцяти і запам'ятовування результатів
- Знайомство із зображенням прописних букв, їх елементами, ходом написання всіх букв алфавіту та інше.
Важливо відмітити, що цифри, букви і предмети в наших вправах виконують дії у відповідь на дії дитини (на правильні дії реагують по-одному, на неправильні - по іншому).
Передбачається, що дорослий прочитає дошкільникові, який ще не вміє читати, що потрібно зробити у грі.