Одне з найбільших задоволень для багатьох – спілкування з природою. Річки й озера, ліси й гайки, гори і степи виводять нас із суєти життя і переносять в світ казковий, незвичайний, добрий і впорядкований. Ліс, поле, річка живуть за своїми законами. Тварини й рослини – своїм життям, продиктованим матір’ю-природою. В її оточені ми скидаємо вантаж клопотів і негараздів, наші душі наповнюються спокоєм, в серця вселяється надія на все хороше. А природа підкидає нам свої сюжети і сценарії: он жучок наполегливо щось тягне; пташка щось хоче нам сказати, цвірінькаючи то зовсім близько, то віддаляючись, але не покидаючи нас; річка дарує прохолоду, безмежну зелень берегів, буяння квітів. А ще подарунки! Ідеш лісовою стежкою, дихаєш запахами трав, дерев, квітів, і раптом помічаєш: збоку у траві красень-гриб манить своєю тугою коричневою шапкою. Не лінуйся підійти, навіть якщо це поганка. Ліс заохочує тебе до пошуку його дарів. Йому теж треба бути потрібним людям. Десь там біля поганки притаївся і білий гриб чи підберезник. Скликаємо всіх, любуємося, фотографуємо, дякуємо лісу за подарунок - і беремо у кошик.
Розгляньте разом з дітьми зображення грибів їстівних і отруйних, запам’ятайте, навчіться розрізняти, при нагоді пошукайте їх у лісі. Але будьте дуже обережні, якщо ви грибник-початківець. Не довіряйте лише малюнкам і фотографіям, пройдіть стажування у досвідчених грибників. Інколи дуже важко відрізнити, наприклад, білий гриб від гірчака, опеньок від поганки, лисичку їстівну від лисички несправжньої. Пам’ятайте про бліду поганку, вживання якої в їжу навіть в дуже малій кількості може призвести до трагічних наслідків.
Успіхів вам з дітьми на нових сходинках пізнання, удачі в «тихому полюванні», приємного проведення часу!
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту Самоучка
Розширення уявлення дітей про навколишній світ, природу. Ознайомлення із зовнішнім виглядом різних грибів, їх назвами. Розвиток допитливості, бажання одержувати нові знання.
Закріплення і вдосконалення навичок читання, розвиток асоціативного мислення.