Всі розуміють: в навчанні читати важливе місце посідає вміння учнів читати злиття приголосного з голосним. І досягають цього тренувальними вправами.
М.О.Зайцев пропонує утворювати слова зі складів, що зображені на кубиках.
У Букварі М. С. Вашуленка переважають тексти, в яких велика кількість слів - поєднання відкритих складів. Ні-на, ма-ма, ни-ва, но-ви-на, на-ли-ла, на-ло-ви-ли - зустрічаємо вже на перших сторінках цього підручника і продовжуємо читати далі: ка-ли-но-ва, по-ло-ви-на, по-ла-су-ва-ли, по-се-ре-ди-ні ...
В школі на уроках діти тренуються читати за таблицею складів (ма мо му ме ми мі): хто знайде заданий склад у таблиці? хто швидше прочитає? хто складе слово?...
Знамените "а-ба-ба-га-ла-ма-га "- це теж не що інше, як намагання загальновідомого персонажу Івана Франка з його твору "Грицева шкільна наука" опанувати ази читання - злиття приголосного з голосним а.
Долучимо для досягнення цієї мети ще одну комп'ютерну інтерактивну вправу "відтвори слово", яка разом з раніше нами запропонованими допоможе дітям запам'ятати склади, довести їх читання до автоматизму, навчить швидко і правильно читати слова з ними.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут