Дітям, що починають читати, пропонуємо ще одну вправу, що містить невеликий за обсягом матеріал – читання слів, які позначають назви овочів, фруктів і ягід.
Діти розширюють своє уявлення про навколишній світ; ознайомлюючись з назвами фруктів і овочів, запам’ятовують їх; одержують перший досвід класифікації і узагальнення.
Виконуючи вправу, діти потрапляють в умови, коли необхідно прочитати слово, щоб виконати завдання. Таким чином, маємо посильне, без примусу читання, в процесі якого вдосконалюються навички читання, викликається інтерес до читання.
Реклама:
Реклама:
Мета проекту Самоучка
Розвиток асоціативного мислення у дітей, створення образу прочитаного, закріплення і розвиток навичок осмисленого читання, вдосконалення техніки читання.