Практика показує, що ті учні, які вміють знаходити невідомі компоненти дій додавання, віднімання, множення і ділення, легко справляються з розв’язуванням рівнянь з двома і трьома діями. За підручником Л.Г. Петерсон для третього класу учні обмежуються розв’язуванням саме таких рівнянь.
Починають вивчення теми з рівнянь на одну дію, в яких потрібно спростити праву частину. Вираз з однією дією над заданими числами в правій частині рівняння замінюють його значенням. Така дія повторюється кілька разів у процесі вирішення складних рівнянь, і воно є як би підготовчою частиною до розв’язування рівнянь з двома і трьома діями.
Наступною передумовою для успішного вирішення складних рівнянь є вміння визначати порядок дій у лівій частині рівняння з тим, щоб знайти останню дію. Остання дія лівої частини рівняння ділить цю частину на вираз, в якому знаходиться невідоме і число. Вираз з невідомим є компонентом цієї останньої дії. Таким чином, розв’язування складних рівнянь зводиться до знаходження невідомих компонентів дій додавання, віднімання, множення, ділення з тією різницею, що в цих рівняннях невідомими компонентами є вирази з невідомим.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Закріпити вміння розв’язувати прості рівняння з діями додавання, віднімання, множення, ділення. Повторити порядок дій у виразах з дужками, що включають дії додавання, віднімання, множення і ділення.
Виробити навички розв’язуванняя складних рівнянь з двома, трьома діями за вказаним алгоритмом.