В третій вправі діти вчаться розрізняти фігури за кольором, формою, величиною.
Знайомляться з термінами: форма, колір, розмір. Вчаться вживати їх в своїй мові, складати з ними словосполучення, оперувати словосполученнями «різні за формою», «різні за кольором», «різні за розміром». Діти задумуються, за якими ознаками відрізняються фігури, які в них спільні ознаки. Пошук відповідей на ці питання сприяє розвиткові розумових операцій, таких як аналіз, порівняння, узагальнення.
На другій сторінці вправи треба підібрати фігуру так, щоб змінювалась тільки одна ознака. Варто звернути увагу, що в багатьох випадках можливі різні варіанти підбору парної фігури за заданим завданням. Завдання готують учнів до роботи з логічними таблицями з кількома ознаками, які змінюються.
Уміння виділяти властивості предметів формує в учнів здатність помічати певні закономірності.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Ця сторінка для тих, хто вивчає математику в початкових класах по програмі «Росток» за підручниками Л.Г.Петерсон. Але й учні, що вчаться за традиційними програмами і підручниками можуть успішно виконувати вправи розділу.
Тут діти вчитимуться аналізувати, порівнювати, знаходити спільне й відмінне, узагальнювати, класифікувати, міркувати за аналогією.
В ході виконання вправ учні засвоюватимуть нові терміни, складатимуть словосполучення, вчитимуться оперувати ними, розвиватимуть мовлення, мислення, творчі здібності.
Вправи, складені за підручниками Л.Г.Петерсон, також знайомлять учнів з математичними фактами, які не є обов’язковими для них на даному етапі навчання, а напрямлені на розвиток дітей, розширення їхнього кругозору, формування інтересу до математики.