Розв’язування складених задач неможливе без вміння розв’язувати прості задачі.
Як же навчити дитину вникати в зміст задачі, визначати відомі і шукані величини, встановлювати зв’язки між ними і вибирати дію для розв’язання задачі?
На уроках математики учні читають задачу, аналізують її за питаннями вчителя, роблять скорочений запис.
В підручнику з математики для першого класу Л.Г. Петерсон так само вдало, як і в задачах на ціле і частини, вирішене питання вивчення змісту наступних видів простих задач для першого класу:
на збільшення числа на кілька одиниць,
зменшення числа на кілька одиниць,
різницеве порівняння двох чисел,
задач на збільшення числа, поданих в непрямій формі,
задач на зменшення числа, поданих в непрямій формі.
Всі ці п’ять типів задач схематично зображуються у вигляді двох відрізків різної величини з позначенням їх різниці.
В нашій інтерактивній вправі на одній і тій же схемі треба позначити величини в кожній із задач, вказаних п’яти типів. Учень, читаючи задачу, має визначити, якому відрізку відповідає кожне з чисел задачі. А оскільки комп’ютер фіксує помилки, то це спонукає учнів до вдумливого читання і аналізу задачі. Як уже зазначалось раніше, – діти дуже не люблять в навчанні програвати комп’ютеру.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Програма "Росток". Підручник Л.Г.Петерсон.
Розвиваючі комп'ютерні вправи до підручника Л.Г.Петерсон за програмою "Росток".
Навчальні програми за темою Задачі на порівняння. Навчити дитину вирішувати задачі, вдумуватися в сенс задачі.
Навчити визначати відомі і шукані дані в задачі, прищепити навички встановлювати зв'язок між відомими і шуканими величинами і вибирати правильну арифметичну дію для розв'язання задачі.