Другий спосіб віднімання виду 15-8 ґрунтується на знанні складу чисел 11- 18, тобто на знаходженні другого доданка за відомою сумою і першим доданком: 12 – 8 = 4, бо 12 – це сума чисел 8 і 4. Знаходити значення виразів таким способом учні вчаться за вправами »Склади другий доданок» та «Встав другий доданок».
Третій спосіб вчить учнів віднімати від числа одиниці, а решту від’ємника - від десяти: 16 – 8 = 16 – (6 + 2)= (16 – 6) – 2 = 10 – 2= 8.
Саме цей спосіб подається в підручнику з математики для першого класу Л.Г.Петерсон.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Вправу можна використати на уроці вивчення нового матеріалу (ознайомлення із способом віднімання з переходом через десяток в межах двадцяти) як рухомий інтерактивний демонстраційний матеріал. При вивченні віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток даємо вправу «Віднімання з переходом в межах двадцяти» на повторення.