У вправі учні спочатку групують геометричні фігури за різними ознаками (кольором, розміром, формою), а потім складають за групами чотири рівності: додають частини, щоб одержати ціле, міняють місцями доданки, віднімають від суми спочатку перший доданок, потім другий.
Вибираючи клавіші з потрібними трьома цифрами (перший доданок, другий доданок, сума), першокласники по кілька разів перебирають їх у різних варіантах, що допомагає запам’ятати склад чисел.
Завдання підібрані так, що спочатку складають число 5 з різних доданків, потім так само розбивають на групи 6, 7, 8, 9 геометричних фігур і складають рівності за ними.
Лічильник показує кількість виконаних завдань, і вчитель має можливість бачити, на якому етапі роботи знаходиться кожен учень, може порівняти знання і вміння дітей: хто з них виконує завдання швидше, хто краще знає склад чисел.
Вправу можна виконувати і на уроках інформатики в I – III классах, коли діти освоюють цифрову клавіатуру, та вчаться працювати з мишкою: вибирати об’єкт, перетягувати його.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Вчителі, репетитори та батьки, чиї діти вивчають математику за підручниками Л.Г.Петерсон, знайдуть тут додатковий тренувальний матеріал для закріплення навичок
і вмінь учнів знаходити спільні ознаки в групах геометричних фігур, групувати геометричні фігури за спільними ознаками.
Вправи дають можливість разом і завданнями «Першого десятки» та «Азбуки математики» використати ще один підхід для запам’ятання учнями
складу чисел 5, 6, 7, 8, 9 – розбиття цілого на частини та складання рівностей.