Мета цієї вправи – навчити дітей вивчати задачі: вдумливо їх читати, уявити ситуацію, розібратись, що означає кожне число в задачі.
Є два підходи до розв’язування складених задач:
перший – читаємо питання і визначаємо, які дані потрібні, щоб відповісти на нього;
другий – читаємо послідовно умову задачі і міркуємо, про що можна дізнатись за відомими даними.
Здебільшого учні йдуть по другому шляху.
Наша вправа допоможе учням підготуватись до розв’язування складених задач, що включають дії множення і ділення, усвідомити дії множення і ділення за допомогою текстових задач, навчитись вибирати дію множення чи ділення для розв’язання задачі.
Питання до задач допомагають усвідомити, що означає кожне число в задачі, тобто, вивчити умову задачі.
Якщо дитина правильно ставить питання до кожної із задач, значить вона усвідомила суть задач на множення і ділення і може успішно розв’язувати складені задачі на 2, 3, і т.д. дії, що містять множення і ділення.
Працюючи із задачами, діти бачать розв’язання їх і запам’ятовують таблиці множення і ділення.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Мета проекту: допомогти учням усвідомити суть дій множення та ділення, вчити використовувати ці дії при розв’язуванні задач, ознайомити з прямими та оберненими задачами, що розв’язуються множенням та діленням, тренувати в запам’ятанні таблиць множення та ділення.
Стане у нагоді тим, хто вивчає математику за програмою «Росток».