При вивченні математики за розвиваючою програмою «Росток» використовується діяльнісний метод введення нових понять і відношень. Суть його полягає в тому, що нові математичні поняття й відношення між ними не даються учням в готовому вигляді, як це відбувається при пояснювально-ілюстративному методі, а діти самі роблять висновки після самостійної дослідницької діяльності. При такому підході підвищується інтерес до навчання, розвиваються творчі здібності і мотиви діяльності. Робота в цьому напрямку є особливо важливою на початку навчання в першому класі.
Реклама:
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Дослідницька діяльність першокласників при вивченні математичних понять і відношень за розвиваючою програмою; надання дитині можливості проявити свої творчі здібності; розвиток самостійності в навчальній діяльності.