При вивченні теми «Розв’язування рівнянь із діями додавання і віднімання» використовуємо такий, на наш погляд, вдалий підхід в ілюстрації даних, застосовуваний у підручнику Л.Г.Петерсон, як визначення цілого і частин. Вже набутий життєвий досвід, підкріплений поданою до кожної вправи схемою, що доповнюється учнями, показує, що невідоме ціле знаходимо додаванням, а невідому частину - відніманням.
Слід зауважити, що багато учнів керуються помилковим правилом: в рівнянні з дією додавання невідоме шукаємо відніманням і навпаки. Таким чином, вони припускаються помилки, розв’язуючи рівняння з невідомим від'ємником дією додавання.
При правильному заповненні віконець схеми і виборі правильного виразу з'являється зразок запису розв’язання рівняння.
Діти вчаться вирішувати рівняння не механічно, а логічно розмірковуючи.
Рівняння одного і того ж варіанту часто складені з одних і тих же чисел, але вирішуються різними діями, що привчає школярів аргументовано підходити до вирішення будь-яких завдань.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Допомогти учням молодших класів оволодіти початковими основоположними знаннями і підходами при ознайомленні з темою «Рішення рівнянь із діями додавання і віднімання». Дати тренувальний матеріал з цієї теми.
До цієї сторінки пасують такі ключові поняття та слова як позашкільне навчання, математика, самостійна робота з батьками, школа, додаткові заняття, уроки, курси, гуртки, батьки, мама, дитячі, товари, шкільний, ігри, іграшки, розвиток.