Приступаючи в початковій школі до теми «Розв’язування рівнянь», першим ділом знайомимо молодших школярів з поняттям - «невідоме».
У нашому випадку - це приклади на додавання-віднімання, які представлені у вигляді додавання-віднімання множин предметів, намальованих на картках.
Для полегшення завдання розуміння сутності невідомого в рівнянні використовуємо картки розділу «Азбука математики», на яких невідомий доданок (зменшуване або від'ємник) закритий. Діти, які запам'ятовували за картками склад чисел першого десятка, швидше вгадують кількість закритих предметів і ясніше уявляють собі сутність невідомого.
Крім карток з предметами на сторінці присутнє цифрове представлення рівняння. Це приклад на додавання або віднімання, в якому невідоме представлено у вигляді порожнього віконця. Якщо невідоме вгадали, закриті предмети відкриваються, у віконці з'являється кількість їх, а внизу сторінки записується приклад. При допущеній помилці дракон «спалює» приклад і внизу замість прикладу, який повинен отримати учень, з'являється червоний прямокутник. Це-помилка.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Дати учням, що приступають до вивчення рівнянь, наочний посібник невідомої кількості предметів в рівняннях, тренувати у вгадуванні невідомого, підвести до розуміння вибору арифметичної дії, за допомогою якої знаходимо невідомий доданок (зменшуване, від'ємник). Закріпити знання складу чисел першого десятка.