При розв’язуванні рівнянь з діями першого ступеня (визначаючи невідоме, аргументуючи вибір дії для розв’язання) ми стикаємося з необхідністю вживати назви компонентів: сума, доданок, зменшуване, від'ємник, різниця.
Чим вільніше будуть поводитись учні з цими термінами, не замислюючись над їх назвами, тим більше вони зможуть зосередитися на взаємозв'язках між відомими і шуканими компонентами дій, правильно будувати речення, пояснюючи вибір дії, і т. д.
А запам'ятовується те, що багато разів повторюється.
У нашій вправі на запам'ятовування назв компонентів дій першого ступеня пропонується декілька завдань. Спочатку діти підписують числа в прикладах, перетягуючи їх назви в рамочки під числами. Роблять це як з цифровим позначенням компонентів, так і з буквеним. У другому завданні є назва компонента, а потрібно вказати його числовий, а потім буквений аналог. У третьому - визначаємо назву невідомого компонента. Поклацавши по числах і буквах, а також по кілька разів називаючи їх, вживаючи вищевказані терміни, учні легко запам'ятовують назви.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Допомогти учням запам'ятати назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання, довести вміння правильно називати складові дій до автоматизму, підготувати до складання міркувань з використанням вивчених термінів.