Хоч з поняттями «периметр» і «площа» учні вже стикалися в 1 – 3 класах, але, приступаючи до вивчення цієї теми в четвертому класі, повторюємо і закріплюємо вказані поняття. І, насамперед, - це розрізнення самих понять та одиниць, якими вимірюється площа і периметр.
Як відомо, все пізнається в порівнянні, зіставленні. На першій сторінці вправи зіставляється периметр (зліва) та площа (справа). Периметр позначений лінійними одиницями, площа – квадратними. Друга сторінка пропонує учням порахувати кількість сантиметрів, що міститься в периметрі кожної фігури та кількість квадратних сантиметрів, що міститься у площі. І, нарешті, аргументовано виводиться формула обчислення площі прямокутників: число квадратних сантиметрів в одному ряді множиться на кількість таких рядів.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Подати дітям наочну рухому ілюстрацію периметра та площі, допомогти запам’ятати ці поняття та розрізняти їх, попередити помилки при визначенні периметра та площі прямокутників, ознайомити з формулою обчисленням площі прямокутника через розуміння способу визначення площі, закріпити знання про одиниці вимірювання периметра і площі.