При розв’язуванні простих задач на множення, а також складених задач, що містять дію множення,
діти часто не бачать різниці в тому, яке число пишемо першим множником, а яке другим.
Коли починаємо розв’язувати такі задачі, дуже важливо, щоб діти розуміли дію множення
як додавання певної кількості однакових доданків і число, що додається, записували
першим множником, а кількість доданків – другим множником.
У вправі учні вчаться замінювати додавання однакових доданків дією множення,
вправляються у вмінні оперувати словесними виразами «по стільки-то одиниць взяти стільки-то разів»
та їх рівнозначними варіантами.
В третьому, четвертому і п’ятому варіантах порівнюють вирази на додавання однакових доданків з виразами на множення,
не обчислюючи їх значень, а спираючись на розуміння суті дії множення.
А розуміючи суть дії множення, учні не будуть помилятись у виборі дії при розв’язуванні задач.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Інтерактивна вправа для запам'ятовування дії множення
Вивчення таблиці множенняшколярами молодших класів в ігровій формі
Засвоєння дітьми дії множення як додавання певної кількості однакових доданків Комп'ютерні приклади на допомогу батькам школярів