Задачі з частинами - це тренувальна вправа для розв’язування простих задач на знаходження частини числа і числа за його частиною. Йдучи за принципом - від простого до складнішого, ми досягаємо успіху в розв’язуванні складених задач тільки після того, як діти зрозуміють і навчаться розв’язувати прості задачі. Учні мають навчитися розрізняти ці два види задач. Схема до задачі, яку треба закінчити, позначивши на ній ціле і частину, заставляє вдумливо, уважно читати задачу, уявити ситуацію, описану в задачі. Цілий відрізок в кожній схемі поділений на певну кількість рівних частин. Це закріплює поняття про половину, третину, четверту частину цілого та інші дроби. Повторюється уявлення про те, що дріб одержуємо поділом цілого на дві, три, чотири частини і т.д.
Таким чином, в учнів виробляється правильний підхід до розв’язування всіх задач: уважно, вдумливо прочитати її, уявити, що відбувається, записати задачу скорочено або відобразити у вигляді схеми, визначити відомі і шукані величини, встановити, як вони пов’язані між собою, вибрати розв’язок.
Одержані в початковій школі вміння знаходити частину числа і число за його частиною дуже допоможуть учням середньої ланки загальноосвітньої школи в розв’язуванні задач з процентами, так як процент – це сота частина числа. Засвоївши матеріал на знаходження частини числа і числа за його частиною, учні не відчувають труднощів при розв’язуванні задач на знаходження проценту від числа і числа за відомим процентом.
Лічильник розв’язаних задач показує, на якому рівні знаходиться учень. По лічильнику помилок бачимо: свідомо працює дитина чи виконує вказані у вправі дії навгад. Це допомагає вчителю у комп’ютерному класі бачити рівень засвоєння матеріалу кожним учнем.
Реклама:
Щоб запустити вправи, на вашому комп'ютері повинен бути встановлений флеш-плеєр (Adobe Flash Player). Якщо у Вас ще не встановлений флеш-плеєр - завантажте його тут
Реклама:
Мета проекту "Самоучка"
Підготувати учнів до розв’язування складених задач, які включають завдання знайти частину від числа чи число за його відомою частиною. Навчити розрізняти ці два види простих задач, показати різницю в їх розв’язуванні. Виробити в учнів загальний підхід до розв’язування всіх типів задач: вивчення, аналіз, план розв’язування, розв’язок, перевірка і відповідь. Підготувати дітей до розв’язування задач з процентами.